Man in the mirror

Jag skrev förut att jag skulle bli bättre att uppdatera, se hur det gick med det! Inte så bra. Har varit hos läkaren den här veckan och kollat lite med mitt knä för en operation som kanske ska ske framöver. Men först måste jag träna upp mina muskler i benet innan och så ska dom ta en bild och kolla hur det ser ut. Det kan vara så att jag har något fel så jag inte kan operera knät. Men det hoppas jag att det inte är så det blir av. Idag var jag och träffade en som har hand om Iv så jag ska få besked nästa vecka om jag kan börja där, annars vet jag inte vad jag gör?! Idag ska jag och pappa flytta upp saker till farmor, sen ska jag nog haka på min kusin hem och hitta på något och i morgon ska vi hitta på något också. Får se om Emma hör av sig så kan hon haka på. Men nu ska jag ta bort pepparkaks burken som är tom efter att jag har varit där. Höhö!!







Michael Jackson - Man in the mirror

Bye Bye / Josefin Salonpää




                                                                     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0