Melodi av två kompositörer

Sitter i min källare och pillar på min melodi.... med hjälp av en kompis som pillade ännu mera på melodin...som sedan gick i kras. Så upprörd över något så litet, något så litet som inte kunde fixas. Litet men dock stort i våra ögon.





Väntar på att klockan ska bli två då ska jag gå till stan och köpa ciggaretter sen ska det bäras av till statoil och möte Emma. Som jag sedan ska med hem, och fortsätta pilla på den lilla melodin. Nu blir det tråk fram tills klockna är två. Det finns verkligen ingenting att göra på dagarna när man är hemma, gå upp, äta frukost, kolla tvn, kolla datorn, sen göra det några gånger för något annat finns det inte att göra förens frammåt kvällen då alla kommer hem från jobbet och skolan. Sen göra något och sedan sova och göra samma sak dag ut och dag in. Bajs på det! Och inte ens kan jag ta mig orken till att blogga.

 

 

Bye Bye / Josefin Salonpää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0