Bra.Bra!

Affischeringen gick väldigt bra i går. Var ute lite för tidigt och fel helg, men det löste sig. Var nere en tur på stan i dag med Conny och såg då att det mesta satt kvar men inte allt. Så är lite irreterad på att folk ska dra ner det. Men om det inte finns något annat att göra låt dom göra det. Idag kollade jag på Johan Falk. Det är så bra, ska om en stund kolla på Street Kings, som jag hoppas är jätte bra. Men det tror jag nog att den är. I morgon börjar praktiken för mig så nu i en veckas tid kommer jag inte behöva och åka in med bussen till Örebro varenda morgon och det är skönt. Kom gärna och hälsa på mig på praktiken! (är på krukmakeriet) Men nu ska jag ta och sätta på filmen och sedan sova!

http://krukmakerihemjord.se/






Bye Bye / Josefin Salonpää




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0