En dag kvar..

På praktiken idag fick jag skylta om ett till fönster och det är väldigt roligt. Att gå och plocka bland allt och komma på ideer om hur det ska vara, teman, färger. Det blev grön färg och tee tema. Väldigt bra blev det faktiskt. Imorgon är det sista dagen, tråkigt tycker jag. Men sen på natten är det en lång bussresa till Norge som gäller och sen klockan sex på morgonen bli hämtad och dricka kaffe och sedan ut i affärer och kolla en massa. Sen mot kvällen drar det igång med 30 års fest (överraskningsfest) så det ska bli jätte roligt.

Mycket folk på mötet idag! Det gillar jag! Tummen upp!

Dags att kolla på Mammas pojkar och sedan sova!



Bye Bye / Josefin Salonpää

Kommentarer
Postat av: Sami Hoikkala

blir det så mycket överaskning när du skriver det på bloggen? :P

2009-11-06 @ 14:00:23
Postat av: Josefin Salonpää

Men det är lugnt för han läser inte min blogg :P Annars hade jag inte skrivit det, haha xD

2009-11-06 @ 19:24:15
URL: http://mycketonodigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0