Fack

Helgen har varit helt fantastisk! Fredagen åkte jag till Karlskoga med två medlemmar från SSU Nora på facklig kurs. Helgen spenderades på Karlskoga hotell med hur bra personal som helst. Det var Örebro och Värmlands SSU som gick på en facklig kurs. Kursledarna var toppen, en riktigt stor tummen upp till dom. Vi hade kurser som var så intressanta att jag inte ville åka idag. Ville stanna kvar och lära mig mer! Vi gjorde en gruppuppgift, som gick ut på att vi skulle få fok att förstå sig på facket. Min grupp var taggade till tusen på uppgiften. Filmkamran kom fram och det började spelas in till tusen, allt gick jätte bra tills....datorn laggade men allt ordnade sig tillslut och resultatet blev toppen! Vi var fyra grupper och alla bidrag var jätte bra. Men jag tycker att våran film blev bäst, men alla var jätte bra. Filmen måste ses, bara måste finns inga andra val!


http://www.youtube.com/watch?v=HJIH6EMqR-Q

Ett stort tack till alla underbara människor som gjorde helgen toppen!






Bye Bye / Josefin Salonpää

Kommentarer
Postat av: Caroline

Shit! Asbra film! Den ska jag lägga upp på bloggen!

2009-11-22 @ 23:27:27
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0