Beslutet ska tas

Fick ett samtal från Viktor nyss om att följa med på kampanj dag i morgon och på fredag. I morgon i Örebro och på fredag i Västerås. Jag tror jag ska följa med, Christoffer ska med och jag tror att Emma också ska följa med. Men ska prata med mamma lite om det. Men har iallafall förberätt mig med att sätta på en tvätt. För isånna fall ska vi mötas i Örebro i morgon klockan nio och gå runt på några skolor och prata. Sen på kvällen åker vi till Västerås och sover på hotell och går runt på skolor på fredagen och sen kommer hem på kvällen till Örebro. Jag tror att jag ska följa med, men jag var hemma idag från skolan för att jag hade så onti huvudet men det är bättre nu. Men ska höra av mig vid fem och säga om jag ska med eller inte.



Bye Bye / Josefin Salonpää

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var riktigt kul att du hängde på! =)

2009-10-19 @ 08:47:44
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0