Uppdatering om dom sista dagarna

Det var helt underbart att få möjligheten att vara med på kampanjen i torsdags och fredags. En upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Vi från Noras SSU har utvecklas så mycket på så kort tid. Vi har varit aktiva tre veckor och har redan gått SSU ettan och varit med på en kampanj. Helt fantastiskt! Det kommer stärka oss som grupp och som medlemmar i SSU. Jag känner på mig att vi kommer gå långt, och det är jätte positivt. Jag vill tacka alla som var med på kampanjen i dom här dagarna och Viktor som ringde och frågade oss om vi skulle med. Plus alla som har tagit insivativet till att gå med, och vilja påverka. Stort tack till er! I Örebro värvde vi cirka 100 nya medlemmar och i Västerås 50 så det är jätte bra och vi kommer bli större och större!

Igår när jag kom hem från Västerås så var det att ta sig bort till Conny och träffa honom som jag inte hade gjort på en vecka. Plus att det blev film Johan Falk - Leo Gaut som är jätte bra. Tipsar om alla filmerna med Johan Falk. Tummen upp till dom.


Idag blev det att åka till Örebro vid tio för mamma och Jane (syster) skulle kolla på skor. Sen bar det vidare till Kumla där Jane skulle spela innebandy. Det gick inte så bra, dom förlorade båda matcherna, men Jane var duktig när hon blev sur. Haha! (Ett tips var alltid sur när du spelar) Men nu är jag hemma och har precis ätit pizza och ska vara hemma resten av kvällen och ta det lugnt. I morgon ska jag plugga lite och tvätta så det blir lugnt i morgon och det ska bli skönt har haft det stressigt hela veckan.







http://emmafrisk.bloggsida.se/ Emma Frisk

http://sflife.blogg.se/ Sina Faroghi

http://cfk.nu/ Caroline (Calle)




Bye Bye / Josefin Salonpää

Kommentarer
Postat av: SAMI

As stolt! vi är på g...Känns som det kommer gå riktigt brs det här i Nora:) hoppas vi ses på Torsdag.

2009-10-17 @ 21:52:31
Postat av: Caroline

Hihi, tack för länkningen!

Älska SSU Nora, ni är så jäkla på G! WOW! Jag gillart! Jag blir fan peppad till tusen när jag tänker på er. Keep up the good work!

2009-10-19 @ 08:52:59
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0