Ett in(släng)

Tänkte slänga in ett inlägg. Har inte gjort det på heladagen, men jag har legat i badet och tagit det lugnt hela dagen. Jag har varit lite duktig och gjort matten som jag hade lovat mamma att jag skulle göra i helgen men det blev idag istället, och så har jag läst engelska till provet. Och sen efter Navy CIS ska jag skära ut det sista ordet på planscherna så det är klart till i morgon. Då kan vi göra klart allt det i morgon och snart sätta upp dom.

Snart åker jag till Tyskland! Bara fyra dagar kvar sen är jag i Tyskland. Det ska bli så skönt och jag har aldrig flygit så det ska bli spännande och se hur det är.



Bye Bye / Josefin Salonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0