Överansträngt stämbanden

En lärare på skolan är stum idag! Hon har tydligen överansträngt stämbanden. Det är inte så ofta man hör talas om det. Men det är nog skönt för resten av klassen för då behöver man inte lyssna på hennes skratt hela tiden. Plus att hon har en förmåga att prata lite för mycket också. Men man får tacka Gud för att jag fick en belöning idag, pågrund av min nära döden upplevelse. Han tänkte nog att jag inte skulle orka med lärarens röst idag. Skönt är det, och tyst!


Idag har jag fått äran att massera Simon också, gjorde för att han hade så många senknutar. Så det gjorde ont på honom, annars i hela mitt liv hade jag inte fortsatt så länge som jag gjorde.

Försöker komma in på google men det går inte för internet är så segt. Ibland är internet bra i skolan sen ena stunden vill man kasta sönder datorn! Men får bli utan bild på dom överansträngda stämbanden! Hoppas ni klarar er!


Bye Bye era senknuttar / Josefin Salonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0