Planerna smids sakta men säkert

Har varit hemma en stund nu. Så nu sitter jag och väntar på att Hancock ska tankas klart. Kusin och jag hade flera alternativ om hur vi skulle ta oss till Skavsta när vi ska till Tyskland. Vi bestämde oss för att ta bilen och ha den parkerad där en vecka. Mycket bättre än att ta tåget med tre byten och sen buss. Det skulle inte vara någe bra alls om det blev försenat för då skulle vi missa flyget. Det vill man verkligen inte göra. Så nu är det bestämt. Vi bestämde även att vi skulle ut och äta på en känd köttresturang i Hamburg (det är dit vi ska) så det blir också bra.

Idag har jag även varit hos min farmor och druckit kaffe och lyssnat på detta eviga tjat om att hon ska dö och att det inte är värt att leva längre. Hur kan man säga så när man inte ens kan acceptera att man har Cancer eller har fått proppar? Tycker att hon har lite väl konstiga syner på saker och ting. Men det har hon all rätt till att ha just nu utansom hon börjar/är senil. Ingenting hon kan rå för, men njut av livet så länge det varar!

Idag berättade min kusins far att det hade hänt en olycka på jobbet. En som han har jobbat med har dött, han fastnade i en borr eller nåt i den stilen. Återkommer med mer information om den är intressant.

Jag tänkte även berätta att nu smäller det på mitt fönster av vindruvbusken som är utanför mitt fönster. Om man inte visste att den var där skulle man tro att det var någon som skulle försöka bryta sig in.

I morgon är det andra mötet med SSU:arna i Nora. Bara för upplysningens skull.

Sami Hoikkala SSU:are
http://samihoikkala.blogg.se/?tmp=03154124

Christoffer Ahlström SSU:are
http://christofferahlstrom.blogspot.com/




Bye Bye datanördar / Josefin Salonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0