Spänningen

Skrev igår att jag skulle vara tvungen att stressa så mycket idag. Men det kommer mog inte bli så, känns som om det är ganska lugnt med tid. Men kommer intala mig själv att jag hinner, gör det lite senare och sen innan jag ska dra till läkaren kommer inget vara klart. Så nu ska jag ta mig fasiken ta och sätta lite fart. Har ätit iallafall så det är en början, nu ska jag ut och röka och sen gå in i duschen.

Ska börja med dagens låt tror jag. Om jag kommer komm aihåg det vill säga, men ska försöka.

Så dagens låt blir Run this town.
http://www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM



Kommer inte kunna uppdatera bloggen i helgen så ni får klara er utan mig ett tag. Men det ska ni nog klara av (hoppas jag så inte någon tar livet av sig)


Bye Bye alla självmordsbenägna/ Josefin Salonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0