SSU 1

Hemkommen för några timmar sedan från SSU 1 i Karlskoga. Det var toppen, fick lära känna nya SSU:are plus lära mig mycket om själva politiken! Helt underbart! Måste berätta att passledarna (dom som var ledarna) var unga för att kunna så himla mycket, jag blev förvånad när en av dom sa att hon var 94! Det var en chock, jag hade tippat på att hon var 90 / 89. Men inte var hon det, utan 94, helt otroligt! Men det visade verkligen att det inte bara är "vuxna" som bryr sig. Det finns även den här delen som är unga och bryr sig också och det är jätte bra. Positiv var helgen. Väldigt intrssant och upplysande om allt som vi fick höra. Stort tack till alla som var där och gjorde helgen bra. Men nu ska jag ta och skriva ner alla antecknignar på datorn.

Bilder ska jag fråga Emma om!




Bye Bye (orkar inte skriva något väldigt konstigt här nere! Någe mer) / Josefin Salonpää


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska du bli statsminister nu?? ;)

Kram syster

2009-10-12 @ 00:28:21
Postat av: Josefin Salonpää

Nej, så stort har jag inte sattsat :P

2009-10-12 @ 11:52:03
URL: http://mycketonodigt.blogg.se/
Postat av: Maria

Men det kommer väl...om jag känner dig rätt..=)

Puss på dig

2009-10-14 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0