Stressad individ

I morgon kommer jag lida av stress, tror jag vill säga. Skolan, skynda sig hem och packa och äta och fixa massa, sen iväg till läkarn och sedan vidare till Karlskoga. Kommer bli ett tag på dagen som kommer bli stressigt men ska se till att ta dagen med ro. Karlskoga i morgon då, det ska bli intressant och spännande och se vad helgen har att bjuda på. Kommer bli trevligt har jag bestämmt mig för. SSU- mötet idag bra. Alla pratar på, bjuder på sig själva och det är bra.

När jag berättade idag för min mamma om min nära dödenupplevelse så sa hon att jag ska kolla mig för. (får se hur det går med den saken)

Myten i Sverige nu : En gömd stad i Norrland med 25.000 lesbiska invånare?! Sant/Falskt? Det är en bra fråga! Vill ha svar på det, tycker inte om att läsa om saker om man inte vet om man ska tro på det eller inte.




Bye Bye alla myttare/ Josefin Salonpää

Kommentarer
Postat av: Sami Hoikkala

Tror nog det är en myt:)...folkbokföringe har en förmåga att hitta folk i alla dess vrår:)

2009-10-09 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0