Tredje gången gilt?

Tredje gånge gilt det är det som det ska vara va? Hoppas verkligen på det, tredje gången jag startar en ny blogg! Orkar aldrig hålla kvar mig till samma, plus att jag inte fattar något knappt. Men nu ska jag satsa! Kanske ska berätta om mig själv också. Mitt namn bär jag med stolthet : Josefin Salonpää (allafall efternamnet) är 18 år och är bosatt i Nora, en liten stad tre mil utanför Örebro. Finns Nora ens med på kartan? Måste undersökas någon gång när jag har ork. Går i skolan, tredje gången det med, på gymnasiet alltså. Först gick jag Barn- och fritid, men det var inte min grej. Sen Iv ett år, och nu har jag precis börjat ettan på Plusgymnasiet och går Butiksledning. Känns än så länge som om det var min grej, så får hoppas på det! Har tänkt mig att starta eget så det passar bra att gå det allafall. Men det är det tiden om avgör. På min lilla fritid gör ja verkligen inget. Läser bloggar? Är det ett intresse, skulle nog säga det. Men inte ett heltidsintesse som fotboll eller något i den stilen. Men nu har jag precis gått med i SSU (Socialdemokratiska Arbetarpartiets ungdomsförbund) för dom som inte visste det. Så nu är det igång i Nora, nu i helgen ska jag faktiskt på SSU etta i Karlskoga, det ska bli roligt. Att lära sig nytt och att ändå ha roligt som jag nog tror vi kommer ha. Annars får jag se till att det blir det. Och det kommer/ska bli ett heltidsintresse för min del ska jag lova. Jag tycker om att vara med familjen, när det är något som tilltalar mig vill säga. Men jag sitter hellre hemma och kollar på en film med mamma än att springa runt på stan som om jag våre 13 igen. Nej, tack! Någonting jag är bra på är att jag säger verkligen vad jag tycker till personen inte om personen. Står starkt för min egna åsikt, inge sketet här inte. Undra vad min blogg kommer handla om egentligen? Tror det kommer handla om : SSU, vardagen och mina konstiga ideer som kan ploppa upp i skallen på mig så där tre gånger om dagen. Men det ska bli spännande att se hur långt det kommer hålla med bloggandet. Hoppas kan man alltid göra, fingrarna i kors nu Josse!

Måste bara ge med mig av den bästa bloggaren just nu som jag sitter som fastklistrad framför!
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4103158

Kommer även slänga in bild på mig så ni vet vem jag är! Jag hatar när folk inte står för vilka dom är!




Sminkad som verkligen inte händer ofta må jag säga.


Bye Bye alla små harkluttar / Josefin Salonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0