Uppdatering om tysklandsresan

Jaha, nu var man hemma från tyskland då. Skönt att vara hemma men jag ville inte åka hem, men direkt när jag satt på U- bahn ville jag bara komma hem så fort som möjligt. Men nu är jag hemma, kom hem i går kväll.

Resan har varit helt fantastisk. God mat, bra umgänge, tysk tv. Ja, vad mer kan man säga.

På flygplatsen i Tyskland när jag skulle åka hem blev jag tagen för syltsmuggling. Slängd sylt, blev jag inte glad.

Har några saker som jag kommer skratta åt / Minnas

  • Nob
  • Bernt
  • Rulltrappa
  • This is it - Michael Jackson ( Helt underbar film)
  • Bowling
  • Currywurst
  • Gubben på flyget
  • Tanterna på flyget
  • Kapplöpning på flygplatsen
  • Mexican Platter
  • Die Wäscheri
  • Mannen neranför balkongen
  • Språket
  • Parkeringen
  • Parkeringstanten
  • Svensktalande tysken på U - bahn
  • Karokebaren
  • Affären på Reeperbahn med påsar från Danmark
Och en massa, massa mera! Som jag inte orkar rabbla upp.



Helt underbar film kommer aldrig glömma den. Fällde några tårar!


Bye Bye / Josefin Sallonpää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0