Varma mackor

Hemma efter en onödig med kort dag i skolan. Klassen skulle köra Judo, man han som skulle ha passet med oss kunde inte komma. Så det blev lite slag man skulle lära sig, och jag kunde tyvärr inte vara med för det var så mycket sparkar. Och mitt knä tål inte det, så jag satt och kollade på när Simon fick sparkar av våran klasslärare och det var underhållning för hon är inte svag ska jag säga det var sparkar som tog. Så det var roligt! Nu håller jag på att vänta på att ungnen ska bli varm så jag kan ställa in mina mackor, varma mackor är så gott. Sen i kväll ska jag träffa min kontaktperson Sara och vi ska hålla på med Bookscraping (stavning) och det ska bli roligt och så en pizza till det. Men nu ska jag ställa in mackorna och ta en rök.







Bye Bye /Josefin Salonpää


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0